29. března (Velký pátek) SHOWROOM OTEVŘENO - 31. března & 1. dubna (Velikonoce) SHOWROOM ZAVŘENO - neděle 7. dubna EXTRA OTEVŘENO 10:00-14:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Jaguar Kabriolet typu E.

Projekt Jaguar E-Type byl původně navržen a ukázán veřejnosti jako Grand Tourer s pohonem zadních kol ve formě 2místného kupé a jako 2místný kabriolet. O několik let později byla vydána 2místná verze kupé s prodlouženým rozvorem „2+4“. Pozdější aktualizace modelu Jaguar E-Type byly oficiálně označeny jako „Series 2“ a „Series 3“ a postupem času se dřívější vozy začaly označovat jako „Series 1“ a „Series 1.5“. V březnu 1961 byla představena řada 1, původně pouze pro export. Uvedení na domácí trh přišlo o 4 měsíce později v červenci 1961. Automobily v této době používaly trojitý 3.8válcový 6 litrový karburátor SU Jaguar Motor XK6 z XK150S. Dříve postavené vozy používaly externí západky kapoty, které vyžadovaly otevření nástroje a měly plochý design podlahy. Tato auta jsou vzácná a cennější. Poté byly podlahy vyskládány, aby poskytly více prostoru pro nohy, a dvojité západky kapoty se přesunuly dovnitř vozu. V říjnu 1964 byl 3.8litrový motor zvýšen na 4.2 litru.

Jaguar Klasická auta na prodej

Charakteristiky vozů řady 2 jsou otevřené světlomety bez skleněných krytu, zadní nárazník s obroučkou, přeladěné a větší přední a zadní návěstidla pod nárazníky, lepší chlazení pomocí rozšířeného "ústí" a dvojitých elektrických ventilátorů a zvýšenou brzdou . Motor je snadno identifikovatelný vizuálně změnou z hladkých leštěných krytů vaček na průmyslovější "žebrovaný" vzhled. To bylo de-tuned v USA s dvojicí Strombergs a větším clearances ventilu, ale ve Velké Británii zadržel trojité SUs a mnohem těsnější ventily vůle. Interiér a palubní deska byly také přepracovány; kolébkové spínače splňující bezpečnostní a bezpečnostní předpisy USA byly nahrazeny přepínači. Byly namontovány i nové sedačky. K dispozici byly i možnosti klimatizace a posilovače řízení.

Nákup a Jaguar Kabriolet typu E?

Nový 5.3L 12-válec Jaguar Byl představen motor V12 se standardním posilovačem řízení a vylepšenými brzdami. Karoserie FHC s krátkým rozvorem byla ukončena a V12 byla k dispozici pouze jako kabriolet a 2+2 kupé. Kabriolet používal půdorys 2+2 s delším rozvorem. Řadu 3 lze snadno rozpoznat podle velké příčné lamely přední masky a rozšířených podběhů kol a odznaku na zadní straně, který prohlašuje, že je V12. Automobily pro americký trh byly vybaveny velkými vyčnívajícími gumovými nárazníky, aby splňovaly předpisy o nárazu 8 km/h, ale vozy na evropských modelech byly podstatně menší. Modely USA mají také boční opakování indikátorů na předních křídlech. Byl také postaven velmi omezený počet 6válcových E-typů řady 3.

Jaguar Kabriolet typu E.

E & R Classics, vaše Jaguar Specialista na klasická auta!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu a Jaguar Vůz E-Type Cabriolet na ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- STK, svařování a vnitřní řízení pro vaše Jaguar Kabriolet typu E
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Kompletní restaurování vašeho Jaguar Kabriolet typu E
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země