29. března (Velký pátek) SHOWROOM OTEVŘENO - 31. března & 1. dubna (Velikonoce) SHOWROOM ZAVŘENO - neděle 7. dubna EXTRA OTEVŘENO 10:00-14:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Porsche 914

Porsche 914 classic

Koncem 1960. let byly Porsche i Volkswagen připraveny na nové modely; Porsche hledalo náhradu za svou vstupní úroveň 912 a Volkswagen chtěl nové sportovní kupé, které by nahradilo Karmann Ghia. Vývoj vozů Volkswagen tehdy z velké části vyrábělo Porsche. Za projekt 914 byl nakonec zodpovědný Ferdinand Piëch, zodpovědný za výzkum a vývoj ve společnosti Porsche. Původně bylo v plánu prodat vůz s plochým 4válcovým motorem jako Volkswagen a s plochým 6válcovým motorem jako Porsche, ale Porsche se během vývoje rozhodlo, že by bylo riskantní ponechat Porsche a VW stejnou karoserii. používat a přesvědčil Volkswagen prodávat obě verze jako Porsche v Severní Americe.

První prototyp 914 byl představen 1. března 1968. Situace se však zkomplikovala poté, co předseda Volkswagenu Heinz Nordhoff zemřel 12. dubna 1968. Jeho nástupce Kurt Lotz nebyl spojen s dynastií Porsche a v důsledku toho se slovní smlouva mezi VW a Porsche byla zrušena. Podle Lotzova názoru měl Volkswagen na model všechna práva a neváhal jej sdílet s Porsche, pokud by se nepodíleli na nákladech. Kvůli tomuto rozhodnutí selhal cenový a marketingový koncept modelu 914 ještě před zahájením sériové výroby. Díky tomu šla cena podvozku výrazně nahoru a 914/6 stála skoro stejně jako 911T. 914/6 se neprodávala příliš dobře, zatímco mnohem levnější 914/4 se stala nejprodávanějším Porsche během své modelové řady.

Verze VW původně měly čtyřválcový motor 80 l se vstřikováním paliva o výkonu 1.7 hp, založený na vzduchem chlazeném motoru Volkswagen. Varianta Porsche 914/6 měla karburovaný 110litrový plochý šestiválec o výkonu 2.0 k z 1969T z roku 911. Čtyřválcové vozy byly prodávány jako Volkswagen-Porsche evropskými dealery VW. Nízká prodejní čísla a rostoucí náklady si vynutily zastavení výroby varianty 4/914 v roce 6 poté, co bylo vyrobeno 1972 3,351 kusů. V roce 100 byla nahrazena variantou poháněnou novou verzí motoru Volkswagen Type 2.0 se vstřikováním paliva o výkonu 4 hp. V roce 1973 byl motor 1974 l nahrazen 1.7 l o výkonu 85 hp a nový Bosch L-Jetronic vstřikovací systém byl přidán do amerických vozů. Výroba 1.8 skončila v roce 914. 1976 L plochý-čtyři motor pokračoval být používán v 2.0E, který byl považován za vstupní model až do 912 byl představen. Model 924 byl v roce 914 importovaným autem roku od Motor Trend. 1970/914 GT vyhrál třídu GTS a v roce 6 skončil šestý ve 24 hodinách Le Mans.

Kupte si Porsche 914 classic v E&R Classics

Nalezení Porsche, které je pro vás to pravé, je prioritou číslo jedna. Hledání vašeho vysněného vozu často začíná online. Společnost ERClassics udělala vše, co bylo v jejích silách, aby vám poskytla představu o vozech, takže každé auto na našich vlastních stránkách je opatřeno fotoreportáží, 360stupňovými obrázky, videem a základními informacemi o voze. Prohlédli byste si auto raději fyzicky? Pak můžete navštívit náš showroom ve Waalwijku v Nizozemsku. Otevírací dobu najdete na našem webu.

Kupte si klasické Porsche 914

Vysoce kvalitní klasické vozy Porsche 914 na E&R Classics

Všechny námi nabízené klasické vozy, včetně Porsche 914, jsou porovnávány se seznamem se 125 body. Toto posouzení provádí jeden z našich vlastních techniků. Dodávka klasických vozů, které jsou v perfektním stavu, je pro ERClassics velmi důležitá. Námi nabízené klasické vozy jsou tedy vysoce kvalitní. Pokud byste chtěli více informací o údržbě klasického vozu nebo vás zajímá, co dělají mechanici v klasických autodílnách, klikněte zde.

Vyměňte nebo prodejte své klasické auto Porsche 914

V ER Classics si samozřejmě můžete koupit Porsche 914, ale nabízíme také možnost prodat váš současný klasický vůz nebo jej vyměnit. Pokud byste chtěli více informací o prodeji nebo obchodování s vaším klasickým vozem, kontaktujte prosím jednoho z našich odborníci na klasická auta. Samozřejmě můžete také navštívit náš showroom a probrat možnosti.

Prodat nebo vyměnit Porsche 914?

Údržba klasického vozu

Každé auto samozřejmě potřebuje údržbu a občas se může stát, že je potřeba něco opravit. U klasického vozu tomu není jinak. Protože rádi udržujete svůj klasický vůz ve špičkovém stavu, je důležitá dobrá garáž. Údržbu vám může poskytnout jakákoliv autoservis, ale někdy potřebujete jen trochu specializace navíc, pak se můžete rozhodnout vzít svůj klasický vůz do klasické autodílny, kde se zaměří na 1 značku nebo typ klasického vozu. Mechanici často pracují se stejnými klasickými vozy, a proto se specializují na údržbu nebo opravy těchto konkrétních klasických vozů.

ER Classics má pro vás to pravé klasické Porsche 914!

Klikněte zde pro naše zásoby

Jaké jsou výhody nákupu Porsche 914 classic od ER Classics?

- Velký sortiment klasiků Porsche na prodej
- Všechny klasické vozy byly důkladně zkontrolovány naší vlastní dílnou
- Vlastní dílna s 20 mechaniky
- Registrace a kontroly
- Celosvětová doprava ke dveřím
- Vysoká kvalita a servis
- Opce na výměnu
- Zákazníci nás hodnotí známkou 8.9

Evropský online prodejce klasických vozů číslo 1

Pokud hledáte krásné nové Porsche 914, pomůže vám jeden z našich vlastních odborníků na klasická auta. ERclassics se specializuje na nákup a prodej klasických vozů od roku 2008 a může se právem nazývat evropským online prodejcem klasických vozů číslo 1.