Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Prosinec 25 a 26 (Vánoce) ZAVŘENO - prosinec 27, 28 a 30 OTEVŘENO
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Triumph TR6

Triumph TR6 (1969-1976) je britský sportovní vůz značky 6 a nejprodávanější model řady TR postavený společností Triumph, když výroba skončila v červnu 1976. Tento záznam byl později překonán TR7. Z vyrobených 94.619 TR6 bylo vyvezeno 86.249; pouze 8.370 bylo prodáno ve Velké Británii.
Karoserie se velmi podobala vzoru předchozího modelu; Triumph TR5, ale přední a zadní konce byly rozděleny do čtverce, údajně na základě poradenské smlouvy zahrnující Karmann. Toto je označováno jako záda ve stylu Kam, která byla během 1970u velmi běžná. Tvar těla byl podobný TR4u a TR5u kromě zadní a přední.

Triumph Classic Cars na prodej

Všechny sportovní vozy TR6 obsahovaly inline motory 6. Pro americký trh byl motor karburátován stejně jako motor TR250 jen pro USA. Stejně jako TR5, TR6 byl vstřikován do paliva pro další světové trhy včetně Velké Británie, a proto označení TR6PI (benzinové vstřikování). Mechanický systém vstřikování paliva Lucas pomohl domácímu trhu TR6 vyrábět 150 bhp. Pozdnější variantu TR6, která není americká, byla snížena na 125 bhp, aby bylo snadnější jezdit, zatímco americká varianta byla i nadále karburovaná pouhým.

Nákup Triumph TR6?

Model TR6 byl vybaven ruční převodovkou s rychlostí 4. Doplňková jednotka pro rychlou jízdu byla žádoucím prvkem, protože dala řidičům úzké ozubení pro agresivní jízdu s přeplňováním dostupným na 2nd, 3rd a horním převodu na raných modelech, ale "dlouhé nohy" pro otevřené dálnice. Součástí modelu TR6 bylo také nezávislý zadní závěs, rameno a pastorek, 15-palcová kola a pneumatiky, pilotní koberec na podlahách a zavazadlovém prostoru, sedadla s lopatou a kompletní doplněk přístrojové techniky. Brzdění bylo dosaženo pomocí kotoučových brzd na přední a bubnové brzdy vzadu. Ocelová tvrdá střecha z továrny byla volitelná. Stavba TR6 byla zásadně staromódní: tělo bylo namontováno na rám namísto toho, které byly integrovány do struktury unibody; přístrojová deska TR6 byla dřevěná.

TR6 může zrychlit z nuly na 60 mph v 8,2 sekundách a má maximální rychlost 120 mph podle časopisu Autocar.

Triumph TR6

E & R Classics, vašeho specialisty Triumph Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář


Jaké jsou výhody nákupu vozu Triumph TR6 u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše vozidlo Triumph TR6
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu Triumph TR6
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země