NL EN US DE FR ES PT IT SE DK PL CZ SK HU RO GR JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
0031416751393

Kupte si své klasické auto bezpečně online | Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonu | Z důvodu předpisů covid-19 je náš showroom uzavřen
Přejít na inventář Prodejte moje auto

BMW řady M

E30 M3
M3 vycházející z řady 30 E3 z roku 1986 byl k dispozici pouze ve verzích kupé a kabriolet. E30 M3 používal motor BMW S14 inline-4. V roce 1988 byl představen sportovnější model „Evolution“. Měl větší kola, tenčí sklo zadního a bočního okna, lehčí víko zavazadlového prostoru a další zadní spoiler. Později následoval výkonnější a lehčí model „Sport Evolution“ s omezenou produkcí 600 jednotek a 786 kabrioletů.

Klasická auta BMW na prodej

E36 M3
E36 M3 měla premiéru v únoru 1992. Jednalo se o první model M3 poháněný šestiválcovým motorem S2990 s objemem 50 cm210, který je vhodný pro výkon 3 kW. Zpočátku k dispozici pouze jako kupé, BMW představilo kabriolet M1994 a verzi stanice v roce 3. Společnost BMW také v omezeném počtu vyrobila M1994 GT v roce 291. Všechna GT byla britská Racing Green a měla 3.0 litrový motor o výkonu 1995 k. Na konci roku 3 byly kupé a sedan M3.2 vybaveny šestiválcovým motorem 50 L S32B6 Inline, novými koly a šestistupňovou převodovkou. Kabriolet dostal tyto změny až v únoru 1996. Většina E36 M3 byla vyrobena v regensburském závodě. Malý počet nízkotlakých nízkotlakých M3 byl vyroben v továrně Rosslyn BMW v Pretorii v Jižní Africe. Bylo vyrobeno celkem 46.525 12.144 kupé, 12.603 1997 kabrioletů a 1998 1999 sedanů. Výroba stanice se zastavila v prosinci 36, kupé se zastavilo koncem roku 3 a kabriolet se zastavil v prosinci 90. Podvozek EXNUMX MXNUMX byl podle testů společnosti Car & Driver nabízen jako jeden z nejlepších v XNUMX. letech. Vůz je známý svou dobrou ovladatelností a vyvážením a je oblíbený u závodníků a fanoušků tratí.

E28 M5
První BMW E28 M5 debutovalo na autosalonu v Amsterdamu v únoru 1985. Byl výsledkem poptávky po automobilu s užitečným zatížením sedan, ale vzhledu sportovního vozu. Podvozek 535i měl různé mechanické změny. Hlavně motor M88 / 3, který byl odvozen od motoru použitého v M1. Automobily prodávané v Americe byly vybaveny emisní variantou tohoto motoru, S38. V té době byl E28 M5 nejrychlejším sedanem na světě. První generace M5 byla ručně vyrobena v Preussenstrasse / Mnichově před letními prázdninami v roce 1986. Později byla výroba M5 přesunuta do Daimlerstrasse v Garchingu, kde byla také ručně vyrobena ostatní. Evropské a jihoafrické modely M5 používaly motor M88 / 3. Severoamerické modely z roku 1988 používaly motor S38B35 vybavený katalyzátorem.

Koupíte si BMW řady M?

E34 M5
E34 M5 byl vyroben od září 1988 do srpna 1995. Vůz byl vyroben ručně v BMW M GmbH v Garchingu v Německu a byl založen na podvozku E34 vyrobeném v závodě BMW v Dingolfingu. Změnami na vnější straně standardního E34 byly jedinečné přední a zadní nárazníky a boční výkyvné panely. Vnitřek dostal specifické opěrky hlavy M5 a řazení. V roce 1992 byla představena levá pětidveřová verze Touring. E34 M5 Touring byl prvním vozem BMW M Division a posledním ručně vyrobeným vozem M.

BMW řady M

E & R Classics, váš specialista na BMW Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu BMW řady M u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařovací a interiérové ​​procedury pro vaše vozidlo BMW řady M
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Kompletní restaurování vašeho vozu BMW řady M
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země