Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Nakupujeme a prodáváme klasická auta po celém světě
Přejít na inventář Prodejte moje auto

BMW řady M

E30 M3
M3 založený na řadě E30 3 od 1986 byl k dispozici pouze ve verzi kupé a kabriolet. E30 M3 používal motor BMW S14 inline-4. V 1988u byl představen sportovnější model „Evoluce“. Měl větší kola, tenčí zadní a boční sklo, lehčí víko zavazadlového prostoru a další zadní spoiler. Později následoval výkonnější a lehčí model „Sport Evolution“ s omezenou výrobou jednotek 600 a kabrioletů 786.

Klasická auta BMW na prodej

E36 M3
E36 M3 debutoval v únoru 1992. Byl to první model M3 poháněný šestiválcovým motorem 2990cc S50, vhodný pro 210kW. Zpočátku dostupné pouze jako kupé, BMW představilo kabriolet M3 a verzi stanice v 1994. BMW také vyrábělo M3 GT v 1994u v omezeném počtu. Všechny GT byly British Racing Green a měly 291 hp 3.0-litrový motor. Na konci 1995 byly kupé a sedan M3 vybaveny šestivotorovým motorem 3.2 L S50B32 Inline, novými koly a převodovkou 6. Kabriolet neobdržel tyto změny až do února 1996. Většina E36 M3 byla vyrobena v závodě v Řezně. V továrně Rosslyn BMW v Pretorii v Jihoafrické republice bylo postaveno malé množství nízkotlakých M3ů s nízkým tlakem. Celkem bylo vyrobeno kupů 46.525, kabrioletů 12.144 a sedanů 12.603®. Výroba stanice se zastavila v prosinci 1997, kupé zastavilo na konci 1998 a kabriolet se zastavil v prosinci 1999. Podle testů od Car & Driver byl podvozek E36 M3 nabízen jako jeden z nejlepších v 90ech. Známé pro svou dobrou ovladatelnost a vyváženost, auto je oblíbené u závodníků a fanoušků.

E28 M5
První BMW E28 M5 debutoval na autosalonu v Amsterdamu v únoru 1985. Byl to produkt poptávky po autě s užitečným zatížením sedanu, ale vzhled sportovního vozu. Podvozek 535i měl různé mechanické změny. Hlavně motor M88 / 3, který byl odvozen od motoru použitého v M1. Vozidla prodaná v Americe byla vybavena emisní variantou tohoto motoru, S38. Tehdy byl E28 M5 nejrychlejším sedanem na světě. První generace M5 byla ručně vyrobena v Preussenstrasse / Mnichově před letní dovolenou v 1986. Později byla výroba M5 přesunuta do Daimlerstrasse v Garchingu, kde byl zbytek postaven také ručně. Evropské a jihoafrické modely M5 používaly motor M88 / 3. Severoamerické modely 1988 používaly motor S38B35, vybavený katalyzátorem.

Koupíte si BMW řady M?

E34 M5
E34 M5 byl vyroben od září 1988 do srpna 1995. Auto bylo vyrobeno ručně v BMW M GmbH v Garchingu v Německu a bylo založeno na podvozku E34 vyrobeném v závodě BMW v Dingolfingu. Změny na vnější straně standardu E34 byly jedinečné přední a zadní nárazníky a boční kolébkové panely. Vnitřek měl specifické opěrky hlavy M5 a řazení. V 1992 byla představena levostranná pětidveřová verze Touring. E34 M5 Touring byl prvním vozem divize BMW M a posledním ručně vyrobeným vozem M.

BMW řady M

E & R Classics, váš specialista BMW Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu BMW řady M u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařovací a interiérové ​​procedury pro vaše vozidlo BMW řady M
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Kompletní restaurování vašeho vozu BMW řady M
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země