NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Neděle 6. prosince EXTRA OTEVŘENO od 12:00 do 16:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Citroën 2CV

Citroën 2CV byl vyroben více než 42 let. Auto navrhl Flaminio Bertoni. Po smrti Andre Citroëna a převzetí společnosti Michelinem se nový vůdce Citroënu rozhodl vyvinout auto, které by podporovalo velké množství zemědělců, kteří žili na venkově Francie. Jacques Duclos provedl průzkum, aby odhalil požadavky francouzské civilizace. Výsledek tohoto průzkumu byl zcela jasný. Francouzská civilizace si nemohla dovolit auto. Proto se Citroën rozhodl vytvořit levné auto, které by dokázalo vyhovět standardům obyvatel. Vedoucí projektu Pierre-Jules Boulanger označil Citroën 2CV za deštník na kolech. Po zohlednění průzkumu muselo auto splnit dvě normy. Za prvé, auto muselo být schopno přepravit více lidí a současně přepravit 50 kilogramů zemědělského zboží. Za druhé, auto muselo být dostatečně pohodlné, aby umožnilo řidiči přepravit košík vajec přes drsné pole bez rozbití.

Klasická auta Citroën na prodej

První prototyp Citroënu 2CV měl pouze jeden světlomet, aby ušetřil peníze. Auto však bylo zaměněno za motocykl, který přinutil Citroëna změnit prototyp. V roce 1939 chtěl Citroën v říjnu představit prototyp v salonu l'Automobile. Avšak kvůli WO II byl Salon zrušen a Citroën nemohl představit prototyp. Nakonec dostala Citroën příležitost představit auto v roce 1948 v pařížském salonu. V roce 1949 měl první 2CV nejvyšší rychlost 65 km / h (40 mph). Vůz měl pouze jedno zadní světlo a rychlost stěrače byla závislá na rychlosti vozidla. Přestože tisk 2CV zažil hodně kritiky, auto mělo velký dopad na obyvatele Francie s nízkým příjmem. V roce 6000 se výroba v žádném okamžiku nezvýšila na více než 1950 kusů.

Kupujete Citroën 2CV?

V roce 1948 byl vůz vybaven vzduchem chlazeným motorem o objemu 375 cm1955, který navrhli Walter Becchia a Lucien Gerard. V průběhu let nedošlo k mnoha změnám motoru. Jedinou změnou, která byla provedena, byla kapacita motoru. V roce 425 mělo auto 1968 ccm motor. O třináct let později, v roce 602, dostal automobil 3 ccm motor. To vedlo ke změně daňové klasifikace automobilu, což vedlo k tomu, že se auto stalo XNUMXCV. Název auta zůstal stejný. Výjimečnou vlastností automobilu byla řadicí páka, protože řadicí páka vycházela vodorovně z palubní desky a její rukojeť byla zahnutá nahoru.

Citroën 2CV

E & R Classics, váš specialista na Citroën Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu Citroën 2CV u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařovací a interiérové ​​postupy pro vaše vozidlo Citroën 2CV
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Kompletní restaurování vašeho vozu Citroën 2CV
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země