NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Neděle 6. prosince EXTRA OTEVŘENO od 12:00 do 16:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa je 12válcový sportovní vůz se středním motorem. Výroba byla zahájena v roce 1984 jako nástupce Ferrari Berlinetta Boxer. Původně vyráběno v letech 1984 až 1991, se dvěma revizemi modelu po ukončení výroby Testarossa a zavedení modelů Ferrari 512 TR a Ferrari F512 M, vyrobených v letech 1992 až 1996. Téměř 10.000 512 kusů (Testarossas, 512 TR a F512 Ms) bylo vyrobeno, což z něj dělá jeden z nejprodukovanějších modelů Ferrari v historii, a to navzdory vysoké ceně a exotickému designu. Ferrari F1995 M se v roce 220,000 prodalo za 2 1984 USD. Testarossa je dvoudveřové kupé, které mělo premiéru na autosalonu v Paříži v roce 5. Všechny verze Testarossa měly pětistupňovou manuální převodovku umístěnou vzadu. Uspořádání zadního motoru s pohonem zadních kol udržuje těžiště uprostřed vozu. Původní Testarossa byla přepracována v roce 1992 a vydána jako Ferrari 512 TR. Model F512 M byl představen na autosalonu v Paříži v roce 1994. Model F512 M byl posledním 12válcovým automobilem Ferrari se středním motorem, kromě Ferrari F50, Ferrari Enzo a LaFerrari, které mělo poslední plochý motor Ferraris. V roce 1996 bylo Ferrari Testarossa nahrazeno kupé Maranello s motorem vpředu 550. Testarossa by neměla být zaměňována s Ferrari TR „Testa Rossa“ z konce 1950. a počátku 1960. let, která byla sportovními vozy GT.

Ferrari Classic Cars na prodej

Jméno Testarossa (tzv. "Červená hlava" v italštině) pochází z červených barvách na kryty vaček na plochém motoru 12. Testarossa může sledovat své kořeny zpět na chyby 512i BB v 1981. Problémy, které musely být odstraněny, zahrnovaly kabinu, která se stále zhoršovala a nedostávalo zavazadlového prostoru. K vyřešení těchto problémů musel Testarossa být větší než jeho předchůdce Berlinetta Boxer. Pininfarinovo tělo bylo odklon od zakřiveného boxera. Některé postranní obruby, které se táhly od dveří k zadním blatníkům, byly zapotřebí pro pravidla v několika zemích, které zakázaly velké otvory na automobilech. Testarossa měla dvojité radiátory v zádech s motorem namísto jediného chladiče nahoru. Křídla poskytovaly chladný vzduch do bočních radiátorů namontovaných na zadní straně a tím udržovaly motor přehřátý. Posledním jedinečným přírůstkem nového designu bylo jedno z vysoko namontovaných zpětných zrcátek na straně řidiče a v 1987 spojeném s zrcátkem pro cestující. Stejně jako jeho předchůdce, testarossa používala přední a zadní závěsné systémy s dvojitým zalomením. Při uvedení do přístroje 1985 měla testarossa knoflíky s knoflíky s jedním kroužkem, které používají systém Michelin TRX. V kolekci 1986 byly kola udržovány ve stejném tvaru, ale byly změněny na standardní průměr 410mm, šířka 200mm vpředu a 250mm vzadu. Modelové zavěšení modelu 1988.5 bylo přepracováno a kola byla znovu změněna z nastavení jediného knoflíku na standardní šroub Ferrari pět šroubů. Ferrari Testarossa Spider je jediný oficiální převoditelný varianta testarossy. Vůz byl vyroben pro dar Gianni Agnelliho, vedoucího Fiatu v té době. Testarossa Spider měl stříbrný exteriér, interiér z bílé magnolie kůže s tmavě modrým pruhem, který běžel nad matnými černými parapety a bílý vrchol, který mohl být ručně uložen pryč. Vozidlo bylo dodáno společnosti Agnelli v 1986. Mnoho zákazníků si vyžádalo vlastní Testarossa Spider, ale Ferrari odmítl každý z nich. Oficiální Spider nebyl mechanicky jiný než běžné testarossy dostupné na evropském trhu.

Koupit Ferrari Testarossa?

Cena Ferrari Testarossa v 1989 byla USD 181,000. Ačkoli úspěšný na silnici, testarossa se neobjevil na závodních tratích. Jako vrchol Ferrari během 1980s, auto dělalo četné vystoupení v pop kultury, nejvíce pozoruhodně v arkádové hře Outrun, a v 3rd období Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E & R Classics, váš specialista na Ferrari Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu Ferrari Testarossa u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše auto Ferrari Testarossa
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu Ferrari Testarossa
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země