NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Neděle 6. prosince EXTRA OTEVŘENO od 12:00 do 16:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Jaguar XK140

Jaguar XK140 je sportovní vůz vyráběný společností Jaguar v letech 1954-1957. Jednalo se o nástupce modelu XK120. Vylepšení zahrnovala více vnitřního prostoru, vylepšené brzdy, zvýšený zdvih odpružení a teleskopické tlumiče. Model XK140 byl představen koncem roku 1954 a prodáván jako model z roku 1955. Změny exteriéru zahrnovaly podstatnější přední a zadní nárazníky s přepážkami a blikající blinkry nad předním nárazníkem. Mřížka zůstala stejné velikosti, ale stala se jednodílnou litou jednotkou s méně a širšími svislými pruhy. Odznak Jaguar byl začleněn do mřížky. Středem kapoty a víka zavazadlového prostoru se táhla chromovaná lišta. Znak na víku zavazadlového prostoru obsahoval slova „Winner Le Mans 1951–3“. Interiér byl pro vyšší řidiče pohodlnější posunutím motoru, brány firewall a pomlčky dopředu, aby se prostor pro nohy rozšířil o 3 palce. Na FHC byly namontovány dvě 6voltové baterie, jedna v každém předním křídle, ale Drop Heads a Open Two Seater měly jednu 12voltovou baterii instalovanou v předním křídle na straně spolujezdce. Model XK140 byl poháněn motorem Jaguar XK s modifikacemi SE z modelu XK120, který při 10 ot./min zvýšil požadovaný výkon o 190 k na 5500 k. Hlava válců typu C, přenesená z katalogu XK120, produkující brutto 210 k při 5750 ot / min, byla volitelná. V roce 1956 se model XK140 stal prvním sportovním vozem Jaguar nabízeným s automatickou převodovkou. Stejně jako u modelu XK120 byla drátěná kola a dvojité výfuky volitelné. Většina XK140 dovážených do Spojených států měla drátěná kola. Auta se standardními kotoučovými koly měla přes otvor zadního kola blatník.

Jaguar Classic Cars na prodej

Roadster (v Americe Open Two Seater) měl světlou plátěnou střechu, která se za sedadly sklopila z dohledu. Interiér byl čalouněn kůží, včetně palubní desky. Stejně jako model XK120 Roadster měla verze XK140 odnímatelné plátno a plastové boční závěsy na dveřích barchetta z lehké slitiny. Ve srovnání s modelem XK120 byly vrchní části dveří a panel tlumiče sníženy o 2 palce, což umožnilo modernější umístění volantu. Úhel přední strany dveří byl změněn ze 45 na 90 stupňů. Drophead Coupé mělo objemnější obloženou plátěnou střechu, která se spouštěla ​​na tělo za sedadly, pevné čelní sklo neoddělitelné od těla, boční boční okna a malé zadní sedadlo. Měla také palubní desku s dýhou z ořechového dřeva a obložení dveří. Kupé Fixed Head sdílelo vnitřní obložení a zadní sedadlo DHC. Prototyp kupé Fixed Head Coupe si ponechal střešní profil Fixed Head XK120 s předními blatníky a dveřmi stejnými jako Drophead. Jakmile byla výroba zahájena, střecha byla prodloužena a obrazovka byla umístěna dále dopředu, kratší přední křídla a delší dveře, což vedlo k většímu vnitřnímu prostoru a prostoru pro nohy.

Koupit Jaguar XK140?

Realisticky by sériový XK-140 SE mohl dosáhnout maximální rychlosti 120 až 125 mph. Test Road & Track XK-140 MC v červnu 1955 zaznamenal nejlepší obousměrný průměr 2 mph. Nejlepší jednosměrný běh byl 120.3 mph. Test stejných modelů Sports Car Illustrated v srpnu 1 měl nejrychlejší obousměrný průměr 121.1 mph. Jejich nejlepší jednosměrný běh byl 1957 mph. Zrychlení z 2 na 121 km / h bylo 1 s, 124 s a 0 s. Pouze test R&T zkoušel 60 až 8.4 mph, což trvalo 9.1 sekundy.

Jaguar XK140

E & R Classics, váš specialista na Jaguar Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu Jaguar XK140 u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše vozidlo Jaguar XK140
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu Jaguar XK140
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země