NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+31 416 751 393

Květen 30 (Ascension Day) SHOWROOM ZAVŘENO - Neděle červen 2 EXTRA OPEN (12: 00-16: 00)

Jaguar XK140

Jaguar XK140 je sportovní vůz vyrobený společností Jaguar mezi 1954-1957. Byl to nástupce XK120. Vylepšení zahrnovaly více vnitřního prostoru, vylepšené brzdy, zvýšené odpružení a teleskopické tlumiče. XK140 byl představen v pozdní 1954 a prodáván jako model 1955. Vnější změny zahrnovaly výraznější přední a zadní nárazníky s přepínáním a blikající signály směřující nad přední nárazník. Mřížka zůstala stejná velikost, ale stala se jednodílnou odlitkovou jednotkou s menším a širším svislým pruhem. Odznak Jaguar byl začleněn do mřížky. Na střed kapoty a víka zavazadlového prostoru proběhla chrómová lišta. Znak na víku zavazadlového prostoru obsahoval slova "Winner Le Mans 1951-3". Interiér byl pohodlnější pro vyšší řidiče pohybem motoru, firewallem a pomlčkou dopředu, aby se prostor pro nohy rozšířil o 3 palce. Do FHC byly namontovány dvě baterie 6-volt, jedna v každém předním křídle, ale Drop Heads a Open Two Seater měly jednu baterii 12-volt instalovanou v předním křídle na straně spolujezdce. XK140 byl poháněn motorem Jaguar XK se změnami SE od modelu XK120, který zvýšil předepsaný výkon 10 bhp na 190 bhp gross při otáčkách 5500. Cylindrická hlava typu C, přenášená z katalogu XK120 a výroba 210 bhp gross při otáčkách 5750, byla volitelná. V 1956 se XK140 stal prvním sportovním vozem Jaguar, který má být nabízen s automatickou převodovkou. Stejně jako u modelu XK120 byly k dispozici volitelná drátová kola a dvojité výfuky. Většina XK140 importovaných do Spojených států měla drátěná kola. Auta se standardními diskovými koly měly blatníky na bocích nad otvorem zadního kola.

Jaguar Classic Cars na prodej

Roadster (Open Two Seater v Americe) měl lehké plátno, které se skládalo z očí za sedadly. Interiér byl zdoben kůží, včetně pomlčky. Stejně jako XK120 Roadster, verze XK140 měla odnímatelné plátno a plastové boční závěsy na lehkých slitinových barchetta-type dveřích. Ve srovnání s modelu XK120 byly vrchní části dveří a stírací lišta odříznuty o 2 centimetrů, aby bylo umožněno modernější umístění volantu. Úhel přední stěny dveří byl změněn z 45 na stupně 90. Drophead Coupé měl větší plášť s horním okrajem, který spadl na tělo za sedadly, pevným čelním sklem integrovaným s tělem, bočními okny a malým zadním sedadlem. Měla také palubní desku obloženou vlašskými ořechy a výplně dveří. Pevná hlavice Coupé sdílela interiér a zadní sedadlo DHC. Prototyp Fixed Head Coupe si udržel střešní profil XK120 s pevnou hlavou, s předními křídly a dveřmi stejným jako Drophead. Po výrobě byla střecha prodloužena tím, že obrazovka byla umístěna dále dopředu, kratší přední křídla a delší dveře, což vedlo k většímu vnitřnímu prostoru a prostoru pro nohy.

Koupit Jaguar XK140?

Realisticky by zásobník XK-140 SE mohl dosáhnout maximální rychlosti 120 na 125 mph. Test XK-140 MC Road & Track v červnu 1955 zaznamenal nejvyšší průměr 2 v km 120.3. Nejlepším způsobem běhu 1 byl 121.1 mph. Sportovní auta Illustratedův test stejného modelu v srpnu 1957 měl nejrychlejší průměr 2 v km 121 mph. Nejlepším způsobem jejich běhu 1 bylo 124 mph. Doby zrychlení od 0 po 60mph byly 8.4 sekundy, 9.1 sekundy a 9.1 sekundy. Pouze test R & T zkoušel 0 na 100 mph, které trvalo 26.5 sekund.

Jaguar XK140

E & R Classics, odborník na Jaguar Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář

Jaké jsou výhody nákupu vozu Jaguar XK140 u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše vozidlo Jaguar XK140
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu Jaguar XK140
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země

Jdi na sklad