NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Neděle 6. prosince EXTRA OTEVŘENO od 12:00 do 16:00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

MG TD

MG TD (1950) kombinoval hnací ústrojí TC, upravenou zadní nápravu s hypoidním převodem, podvozek typu MG Y, známou karoserii typu T a nezávislé zavěšení pomocí vinutých pružin ze sedanu typu MG Y: silnice z roku 1950 - testovací zpráva popsaná jako „nejvýraznější“ výsledná „transformace ... v pohodlí jízdy“. Z úspěšného limuzíny o objemu 1 litru pro společnost TD byl také zvednut (stále vysoce převodový) hřebenový pohon. Kromě toho měl TD menší 15palcová silniční kola, možnost levostranného řízení a standardní vybavení nárazníků a over-riderů. Vůz byl také o 5 palců (130 mm) širší s rozchodem 50 palců.

MG Classic Cars na prodej

Pro řidiče byla „ochrana proti všem povětrnostním podmínkám“ podle dobových měřítek dobrá. Pro noční řízení bylo osvětlení přístrojů „efektivní, ale ne oslňující, světle zeleným světelným efektem“. Stále zde nebyl žádný palivoměr, ale 11 britských galonů s objemem nádrže poskytlo rozmezí mezi zastávkami při tankování asi 300 mil a zelené světlo na přístroji zablikalo „varováním“, když hladina paliva klesla na asi 2½ britských galonů.

V modelu 1950 byl představen model TD MkII, který byl vyroben vedle standardního automobilu, s vyšším laděným motorem za použití kompresního poměru 8.0: 1, který udává 57 bhp při otáčkách 5500. Motor s vyšším kompresním poměrem byl nabízen s ohledem na vývozní trhy a nebyl by vhodný pro Velkou Británii, kde díky pokračujícímu provozu válečných omezení paliv byly kupující ještě omezeni na oktanový benzin 72 "Pool benzin". TD MkII také obsahoval dvojité palivové čerpadlo, upravené tlumiče a vyšší poměr zadní nápravy
Téměř 30,000 TDs byly vyrobeny, včetně modelů 1700 Mk II, když série skončila v 1953 se všemi exportovanými 1656, 23,488 z nich pouze do USA. Hlavní stížnost, kterou měli majitelé USA s MG T prodávanými v USA, byl britský voltový systém 12, který se těžko obsluhoval, když se rozpadlo světlo hlavy a jiné elektrické předměty. Také měli menší stížnosti na nedostatek vody a palivoměru. Ale obecně v průzkumech majitelé amerikanizovaného MG T měli více pozitivních poznámek než negativních. Čas 0-60mph byl 22.7 sekund podle Popular Mechanics.

Nákup MG TD?

Příklad testovaný časopisem The Motor v roce 1952 měl maximální rychlost 77 mph a mohl zrychlit z 0-60 mph (97 km / h) za 18.2 sekundy. Byla zaznamenána spotřeba paliva 26.7 mil na imperiální galon.

Ve společnosti 1998 získává společnost TD Cars Sdn Bhd v Malajsii práva, intelektuální vlastnosti a ochranné známky spojené s výrobou MG TD, aby reprodukovala řadu TD jako TD2000.

MG TD

E & R Classics, váš specialista na klasické vozy MG!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář


Jaké jsou výhody nákupu vozu MG TD u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše vozidlo MG TD
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu MG TD
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země