Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Nizozemsko
+42 (0) 776 606 374

Neděle prosinec 1 EXTRA OTEVŘENO z 12: 00 do 16: 00
Přejít na inventář Prodejte moje auto

Triumph TR3

Triumph TR3 je sportovní vůz, který byl ve Velké Británii vyráběn mezi 1955-1962 od firmy Standard-Triumph. V produkci 3 vstoupila varianta facelifted, neoficiálně známá jako "TR1957A", a v 3 byla vyrobena finální verze, neoficiálně "TR1962B".

Přestože TR3 byl obvykle dodáván jako otevřený sedátko 2, občasné zadní sedadlo a šroubová ocelová hlava byly k dispozici jako doplňky.
Vůz byl poháněn motorem 1991cc straight-4 OHV, který zpočátku produkoval 95 bhp na 100 bhp při otáčkách 5000. Čtyřrychlostní manuální převodovka může být doplněna převodovkou na horním převodovém stupni 3 elektricky ovládanou a ovládanou spínačem na přístrojové desce. Ve verzi 1956 byly přední brzdy vyměněny z bubnů na disky, takže se TR3 stal prvním výrobním vozem sériově vyráběným.

Triumph Classic Cars na prodej

Závěs byl proveden dvojitými rameny typu A, bronzovou manžetou, vinutými pružinami a trubkovými šoky vpředu, volitelnou ochrannou tyčí a šnekovým a kolíkovým řízením. Na rozdíl od MG stejné doby, mechanismus řízení a spojení měly značnou vůli a tření, které se zvýšily opotřebením.

V zadní části byly konvenční listové pružiny s pevnou nápravou a pákovými rázy, s výjimkou toho, že kolejnice (krabice) byly uloženy pod nápravou. Kolečka byly 15inch průměr x 4.5 "šířka, s 48 vodičů vodičů volitelně.Wire kolečka byly obvykle malované, buď barva karoserie nebo argent, ale matný chrom a jasný chrom byly také k dispozici. Přední diskové nebo bubnové brzdy a zadní bubny neměly pomoc při napájení.
Její váha byla výrazně vyšší než u Morgan + 4 a Porsche "Bath Tub" (pre-911), ale mnohem víc než MGA a MGB. Všechny kromě Morganu, které sdílely stejný motor, byly podstatně méně výkonné.
Přestože byl za většiny podmínek velice citlivý a odpouštějící, měl nějaké manipulační vices. Podvozek, který sdíleli TR2, TR3, TR3A a TR4, měl omezenou jízdu po kolech a vůz byl poněkud vysoký a úzký pro opravdový sportovní vůz. Výsledkem je, že při velmi tvrdém zatáčení by se vnitřní zadní kolo zvedalo, což způsobilo náhlé přetrénování v důsledku zvýšeného zatížení vnější zadní pneumatiky. To platí zejména u stále častějších radiálních pneumatik. Původní zavěšení TR2 / 3 / 3A bylo postaveno na základě starších návrhů pneumatik bias ply. Zvedání kol bylo mnohem náhlivější než u jiných vozidel, protože to bylo způsobeno tím, že přišel na konec jízdy odpružení, zatímco na pneumatikách bylo stále zatížení, takže zatížení druhého (vnějšího) zadního kola bylo diskontinuální funkcí zatížení zatáčením, spíše než jen změnou sklonu.

Nákup Triumph TR3?

TR3 je skutečný roadster, určený pro slunečné počasí s odnímatelnou ochranou proti dešti. Má kabriolet, který zapíná a vypíná a odnímatelné boční závěsy umožňují velmi nízké dveře s polstrováním, aby si položili ruku. V podlaze jsou otvory s pryžovými zátkami, takže původně dodávaný konektor může být použit i uvnitř vozidla, stejně jako Jaguar XK120. Přídavný ohřívač byl špatný a uzavírací ventil byl pod kapotou. Třetí osoba by se mohla dostat za sedadla, pokud je to naprosto nezbytné.

Byly vyrobeny příklady 13,377 původního TR3u "před tváří", z čehož se 1286 prodával ve Velké Británii; zbytek byl vyvážen hlavně do USA.

Triumph TR3

E & R Classics, vašeho specialisty Triumph Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventář


Jaké jsou výhody nákupu vozu Triumph TR3 u ER Classics?
- Velký sortiment klasických aut na prodej
- Všechny automobily pečlivě kontrolují mechanici v naší dílně
- MOT, svařování a interiérové ​​řízení pro vaše vozidlo Triumph TR3
- Naši specializovaní veterináři se mohou postarat o všechna řízení
- Můžeme se starat o opravy, údržbu a přizpůsobené potřeby
- Dokončete opravu vašeho vozu Triumph TR3
- Můžeme dodat vaše klasické auto do jakékoliv evropské země