Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1963 Mercedes Benz 230SL
Uvažujete o Mercedesu 1963SL z roku 230 pro svou sbírku klasických automobilů? ER Classics nabízí na tomto webu rozsáhlé tipy. Zjistěte více o historii a začněte hledat svůj další evropský klasický vůz! Pojďme se podívat na historii proslulé „Pagody“. Díky senzaci byl Mercedes Benz 230SL představen na mezinárodním autosalonu v Ženevě v březnu 1963. Dvoumístný roadster, interně známý jako W113, spojil bezkonkurenční výkon s poutavou elegancí, která se vyznačuje vynikajícím komfortem, vynikajícím výkonem a světem - bezpečnost třídy. Ve skutečnosti byl Mercedes Benz 2SL z roku 1963 prvním sportovním vozem s bezpečnostní karoserií, která se skládala z tuhé cely pro cestující a předních a zadních deformačních zón.
Hledáte si koupit klasický Mercedes?
Proč je Mercedes Benz 1963 SL z roku 230 označován jako „Pagoda“? Charakteristický tvar odnímatelné střechy kupé s dovnitř směřujícím zakřivením nejen zlepšil bezpečnost, ale připomínal zakřivené střechy chrámů Dálného východu. Rychle se stalo kultovním vozidlem pro fanoušky otevřené jízdy a důstojným nástupcem dříve oceňovaných řad 300 SL a 190 SL. Netrvalo dlouho a nová SL získala přezdívku „Pagoda“. Díky svému výkonu je 230SL 1963 velmi použitelným vozem a snadno drží krok s dnešními vozy. Ve skutečnosti je tento roadster z roku 1963 Mercedes Benz stále široce používán jako každodenní řidič pro mnoho evropských nadšenců klasických automobilů. Stejně jako u většiny klasických automobilů může být Mercedes 230SL extrémně náchylný k rzi. Samozřejmě budete také chtít nechat zkontrolovat mechaniku jakéhokoli Mercedesu 230SL u třetí strany, abyste měli jistotu, že kupujete.