Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1966 Mercedes Benz 230SL
Přestože měl Mercedes Benz 1966SL z roku 230 následovat těžký čin, byl pro Mercedes velkým krokem vpřed od jeho předchůdce 190 SL. Díky svému úhlovému vzhledu a pohonu řadovým šestiválcem OHC s výkonem 2306 cm150 a výkonem 6 k s mechanickým vstřikováním paliva vzal Mercedes Benz 230SL svět útokem. Modely 1966 230 SL a další modely, přezdívané „Pagoda“, díky atypické linii střechy hardtopu, která byla nižší uprostřed a vyšší na okrajích, poskytly silný a luxusní výkon, aniž by to ohrozilo styl a špičkové řemeslné zpracování Mercedes se stal známým pro. Díky tomuto hvězdnému výkonu je roadster z roku 1966 Mercedes Benz velmi použitelným vozem i na dnešní poměry. Esteticky došlo v roce 1965 k několika změnám, které se dotkly i SL SL z roku 1966, včetně změny výfukového potrubí z ocelového plechu na litinové trubky výfukového potrubí, tvar prstence houkačky se změnil z kulatého na zploštělý vrchol a řadicí páka byla ohnuta dopředu o 55 mm.
Hledáte si koupit klasický Mercedes?
Mercedes Benz 230SL nebyl ve své době levný vůz. V USA mohla být katalogová cena 7500 USD snadno zakoupena Jaguar E-Type, který byl v té době hlavním konkurentem. Mercedes 230SL však byl na trhu stále úspěšný, s přibližně 19831 vyrobenými kusy před příchodem jeho nástupce, Mercedes Benz 250SL, v prosinci 1966. Pokud uvažujete o koupi 1966 230 SL, ER Classics se těší podělit se s vámi o své znalosti a znalosti. Vzhledem k velkému počtu produkce tohoto vozu je obecně k dispozici dobrý výběr, od projektů restaurování až po ukázky kvality showroomů.