Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 280SL
1967l Mercedes Benz 1971SL 2.8 byl představen ve verzi 280 a pokračoval v produkci prostřednictvím 1968 a byl konečnou verzí modelu W113. Motor byl dalším vývojovým stupněm pro M130 a větší výtlakem byl zvýšený posun na 2779cc, čímž vozidlo 180hp získalo a zvýšil točivý moment. Kromě toho představovaly nové, ploché kryty kol, stejně jako méně chrome na přístrojovém panelu a dveřních panelech v souladu s novými bezpečnostními standardy 1968. V opačném případě byl 1968 280 SL v podstatě stejný jako jeho předchůdce. Zajímavé je, že většina modelů Mercedes Benz 280SL postavených na amerických trzích byla vybavena automatickou převodovkou. Manuální převodovka 1968 Mercedes Benz SL auta jsou v USA poněkud vzácné a jsou proto vyhledávané americkými klasickými kolektory automobilů. Dnes je pagoda W113 považována za vysoce žádoucí sběratelské auto a současné hodnoty naznačují, že Mercedes 280 SL je nejžádanějším z modelů 3.
Hledáte si koupit klasický Mercedes?
1968 roadster 280SL značky 280 je populární u klasických sběratelů automobilů, kteří dávají přednost vlastnictví posledního vozu řady, který je obecně ten, který má veškeré technologické pokroky a výkonnost řady. To je jistě případ 250 SL. 230 SL, který je poměrně vzácnější, je také oblíbený u kolektorů, kteří dávají přednost poněkud tuhému odpružení a sportovnímu pocitu klasických automobilů. Tento vůz značky Mercedes je také více ozdoben interiérem a nemá mnoho plyšových upgradů pozdějších modelů. Pak je Mercedes Benz 3SL, který je široce dostupný a vyžaduje nižší cenu v důsledku vnímání nižšího výkonu z menších motorů. Všechny modely XNUMX jsou náchylné k rezavění, zejména v podlahách, zavazadlovém prostoru a pod dveřmi, avšak součásti včetně panelů pro opravy motorů, převodovek, interiérů a nápravy jsou snadno dostupné pro ty, kteří chtějí podniknout projekt obnovy.