Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Cabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1970 Mercedes Benz 280SL
Když inženýři Mercedes Benz vyvinuli nástupce populárního 300SL Gullwing, se narodil Mercedes Benz 280SL. Nový design SL, který se nazývá W113 interně, byl pro svou dobu moderní, pohodlný a prostorný. 1970 Mercedes Benz 280SL uvidí jednotky 7935 během celého výrobního roku. K dispozici ve dvoudveřových variantách Roadster a dvoudveřových coupe, byl 280SL větší, větší a těžší než jeho předchůdce a byl perfektním vozem pro ty, kteří hledají komfort jízdy, silniční obsluhu a konstrukci. Kupující měli také možnost různých motorů, včetně V8 s válcem 3.5 nebo 4.5l nebo s motorem 6-cylinder s kapacitou 2.8l. Většina modelů byla dodána s automatickou převodovkou s motorem, který měl vstřikování paliva. Mercedes Benz 280SL 1970 mohl dosáhnout maximální rychlosti 121mph.
Hledáte si koupit klasický Mercedes?
Model 1970 Mercedes Benz 280SL, stejně jako model 1969, zaznamenal několik změn a aktualizací z prvního vydání v 1968. Modifikace zahrnovaly poznávací značku, která se pohybovala od brány firewall k zárubně předních dveří, materiál z izolační vložky firewallu byl aktualizován od hrubého na hladký a přední držadla pevných desek byla oddělená. Elastic se také stal novým materiálem na kapsách dveří a podlahové krytiny se změnily z gumových rohoží na syntetický koberec.