Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A kabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1950 Porsche 356
1950 Porsche 356 byl první objemově vyráběný Porsche a byl vůz, který dal na trh mapu značky Porsche. Lehké sportovní vozidlo s dveřmi 2 se zadním motorem jako hardtop kupé a kabriolet. Porsche by vyrobil 356 s několika variantami až do 1963. Během své výroby se více než jednotky 76000 v Německu odvalily z podlahy. 356 byl 4-válec, pohon zadních kol, zadní motor, který používal jednotnou konstrukci pan a karoserie. Mnoho mechaniků Porsche 356 včetně motoru, podvozku a odpružení bylo odvozeno od VW. První debut v 1948u, Porsche rychle přepracoval auto se zaměřením na výkon.
Hledáte-li koupit klasický Porsche?
Pokud chcete koupit 1950 Porsche 356, je důležité podívat se na veškerou dokumentaci. Také ověřte čísla podvozku a motoru, abyste určili pravost. Čísla podvozků jsou vyražena v prostoru kufru před nádrží a číslo motoru je na základně stojanu generátoru. Rust je také starostí o 1950 Porsche 356. Rarita modelů 356 znamená, že výměna dílů podvozku může být poměrně drahá.