Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1959 Jaguar Roadster XK150
1959 Jaguar XK150 Roadster byla poslední variací na původní XK120. Prezentace vylepšení interiéru včetně pomlčky potažené kůží a většího prostoru v kokpitu Jaguar Roadster XK150 Roadster se postavil čelem požadavkům amerického trhu. Také tělo modelu XK150 Roadster bylo přepracováno. XK150 byl první, kdo nabídl kotoučové brzdy Dunlop. Tyto disky prokázaly svou hodnotu v mnoha Jaguars Le Mans vítězí.
Chystáte se koupit klasiku Jaguar?
XK150 byl poprvé uveden na trh jako kupé a kabriolet. Roadster se vrátil do sestavy po 9 měsících. Pokud uvažujete o koupi roku 1959 Jaguar XK150 Roadster, ER Classics má s vámi pár tipů. Najít rok 1959 není neobvyklé Jaguar Roadster XK150 s možností 210 koní, protože mnoho kupujících se rozhodlo pro tuto možnost. Další populární možností byla automatická převodovka. Na tyto speciální funkce dávejte pozor. Zatímco nárůst hp často přináší přidanou hodnotu, automatická převodovka ve skutečnosti většinu času hodnotu snižuje. Nezapomeňte se zeptat, zda má prodejce nějakou dokumentaci týkající se záznamů o historii, údržbě a obnově.