Neděle 3. března CARS & COFFEE a SHOWROOM EXTRA OTEVŘENO od 10:00 do 14:00


Viktor Klemenčic

Jmenuji se Viktor Klemencic, jsem všestranný mechanik v E&R Classics. Narodil jsem se ve Slovinsku a tam také začala moje láska k veteránům. Pracoval jsem zde se svým otcem na klasických autech 19 let. Za těch 19 let jsem se toho hodně naučil. Vzhledem k tomu, že moje matka je Holanďanka, přestěhoval jsem se do Holandska už dávno a začal jsem pracovat v ERclassics. Zde bych mohl pokračovat ve své vášni a pohrávat se s veterány.

Moje úplně první auto byl bílý Chevrolet Caprice z roku 1977. Toto auto používám jako denní řidič asi 6 let.

Moje vysněné klasické auto je Cadillac Le Mans z roku 1950
Moje vysněné auto je Cadillac Le Mans z roku 1950. Myslím, že je to krásná klasika, která navíc opravdu jezdí jako klasické auto. Nic se nevyrovná čistému pocitu, který máte, když řídíte klasický vůz z 50. let. Tyto druhy aut vyžadují vaši pozornost při řízení a to je něco, co mi rozbuší srdce.

Předpokládejme, že jste museli někoho odvézt. Kdo by to byl a proč?
Kdybych mohl někoho zvednout, byl by to Salvador Dalí. Jeho umění se mi moc líbí a je taky trochu blázen jako já... Jezdil jsem na jeho výstavu Dante's Inferno v krásném slovinském zámku. To je okamžik, na který nikdy nezapomenu. Jeho umění pro mě proto zůstává zvláštní.

Jaká je vaše nejlepší vzpomínka na auto?
Kdysi jsem pracoval na Cadillacu ze 1960. let z kolekce Graceland. Zákazník si nebyl jistý, zda vůz řídil Elvis Presley (měl několik Cadillaců), ale myšlenka, že práci na americké klasice velmi ozvláštnil.

Proč je pro vás pracovní den v E&R Classics tak zábavný?
Co mi dělá pracovní den tím nejlepším, je vzájemná atmosféra v týmu. Všichni kolegové spolu dobře vycházejí a práce každého baví. Káva v kantýně je také velmi chutná!

Také mě moc baví pracovat pro zákazníky, kteří milují veterány. Tito automobiloví nadšenci chápou lépe než kdokoli jiný, jak fungují klasická auta. Někdy je těžké sehnat nějaký díl, ale opravdový nadšenec do klasických aut to vždy zvládne s pochopením. Reakce spokojeného zákazníka, když dostane svou krásnou klasiku v top stavu, je pro mě k nezaplacení!